E.H.B.O.- vereniging Someren sluit seizoen

Op maandag 18 juni, sloot de vereniging haar seizoen af.

Alle 5 examenkandidaten Eerste Hulp slaagden. Ze ontvingen hun diploma uit handen van instructrice Marian Litjens. We feliciteren Arno van Osch, Paul van Bree, Stan vd Veeke, Nelly van Seggelen en Patricia Buis van harte.

Ook werden enkele jubilarissen in het zonnetje gezet.

Tien jaar lid van de vereniging zijn Khris van Bree, Hans Haazen, Gerard Hurkmans, Willeke Jeuken en Saskia Vossen.

Henk Janssen zet zich al 25 jaar op diverse manieren in en Willie vd Sanden ontving een EHBO kruisje voor 40 jaar lidmaatschap.

De voorzitter reikte een verenigingsinsigne in Brons uit aan Stefan van Heugten. Naast zijn werk als LOTUS, is hij jaren actief lig geweest van de hulpverleningscommissie. Ook nam hij zitting in het bestuur.

Priscilla Toonen ontving een eveneens een verenigingsinsigne in Brons. Sinds 2012 heeft ze het secretariaat onder haar hoede. Ze is de rechterhand van het bestuur en er ontgaat haar niet veel.

Een bijzonder jubileum was er voor Piet Meeuws. Hij is 70 jaar lid. Maandelijks volgt hij herhalingslessen bij de 55+ club en is actief hulpverlener o.a. tijdens Bouwdorp.
In het bijzijn van zijn familie, feliciteerden de vereniging en burgemeester Dilia Blok hem van harte met zijn Platina jubileum.