E.H.B.O.- vereniging Someren sluit seizoen

Op maandag 17 juni, sloot de vereniging haar seizoen af.

Zeven cursisten slaagden voor hun diploma Eerste Hulp. We feliciteren Max Sonnemans, Claudia Koppens, Rob vd Vossenberg, Yannick Verberne, Eline v Rooij, Mart Sanders en Joyce van Dooren.
Door een wijziging in de veldnorm voor evenementen, zijn een aantal leden opgeleid tot hulpverlener Alcohol en Drugs. Hierdoor blijven we voldoen aan de eisen die gelden voor hulpverleners bij evenementen. Tiny Veltrop, Jos Rooijmans, Manuela vd Ven, Paul v Bree, Peggy Kruijf, Peter v Horik, Gerty Hendriks, Yvonne Maas en Toos vd Veeke behaalden hun certificaat. Alle geslaagden ontvingen hun diploma uit handen van wethouder Theo Maas en burgemeester Dilia Blok.

Vervolgens werden enkele jubilarissen in het zonnetje gezet.

Tien jaar lid van de vereniging zijn Marc v Hauwe, Wima Sauvé, Mali vd Zanden, Martien v Bussel, Arnoud Martens, Joke Verhoeven, Anneke v Houts, Nelly Barten en Jan Crooijmans.

Ine Grosveld, Toon v Heugten, Marion Vanderplaetsen, Hans Truijen en Christien v Bree zetten zich al 25 jaar op diverse manieren in voor onze vereniging.

Voorzitter Gerty Hendriks, ontving een speldje voor haar 40 jaar lidmaatschap en actieve inzet op vele fronten.

Instructeurs Nico van Mierlo en Ellen vd Oetelaar geven al 25 jaar les. We feliciteren hen met dit heuglijk feit.
Elmie Reinders is gestopt als LOTUS. We bedanken haar voor haar inzet.

Tot slot reikte de voorzitter een verenigingsinsigne in Brons uit aan Ria Schweren. Sinds 2012 heeft ze de ledenadministratie onder haar hoede. Ze is een extra hand voor het bestuur en steekt veel vrije tijd in al haar werk

Tags: